Saturday, July 16, 2011

masak for dinner..

semenjak aku stay kt bukit jalil neh, kne la berdikari..
nk mkn kna masak cndiri..klo dlu mase kt rumah kt kg leh mkn masakan mak..
neh bila hidup membujang kt bukit jalil neh kne la masak cndiri klo nk mkn..tp bila mls masak aku tapau je kt kedai mkn kt depan apartment aku tuh..haha.
bila rajin aku masak..
hari neh aku masak ayam masak black pepper..dibantu oleh roomate aku..dye tlg kacau2, goreng telur n masak nasi jer..tugas aku masak ayam black pepper jer..haha.


nk tgk dak masakan kami for dinner??hahaha..
tadaaa..



simple gler lauk..besela makanan org bujang mmg cmneh ja..haha
ayam black pepper aku terlebih pedas lak..cian kwn aku mkn smpai berpeluh2..BERASAP telinga..haha.
aku rasa terlebih buh black pepper kot..agaga.walaupun pedas ckit tp SEDAPP..abis licin kami mkn..hahaha.
tu jer yg mampu kami masak wt masa neh..nk masak mcm2 blender xdak la..susah la blender xdak.
t bila dh beli blender aku nk masak ayam masak thai lak..peberet aku..hahaha.

ok bye! tu jer dinner org bujang..hehe.




sudah baca?? komen la sama.. :)

No comments:

Post a Comment